czwartek, 6 maja 2010

Ktoś ma na was oko...

Dzień dobry proszę państwa!

Jak tam samopoczucie?Mam nadzieje że wspaniałe bo mam dla was kilka informacji.
To, że dziś na Manhattanie straszna pogoda wcale nie oznacza, że odzwierciedla mój humor.Nie, nie, nie, wręcz przeciwnie mam ochotę na kilka gorących plotek.O ile mi je dostarczycie oczywiście.
Liczę na was moi kochani,wysilcie się wreszcie.

SPOTTED

Chloe Humphrey i Jenny Humphrey w klubie Kiss & Fly. Po kilku drinkach i pląsach na parkiecie każda znalazła swojego towarzysza wieczoru. Jenny wraz z chłopakiem wylądowała w toalecie. Ładnie, Ładnie Little J.

Blair Waldorf[33006515] z Charlesem Bassem w Highbarze. Po miłej pogawędce i zachwycaniu się widokami również wylądowali na parkiecie. Strzeż się Blair, łowca Manhattańskich serc wyraźnie ma na Ciebie oko. Ciekawa jestem co z tego wyniknie.

A tymczasem na was wszystkich oko mam ja.Nie dopuśćcie mnie do milczenia

xoxo.Gossip Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz